♥ My Sayangg ♥

Saturday 6 August 2011

TRIAL TRIAL TRIAL ~ !

Heyy , deor ! Watcha doingg ? Sehadd ? HAHA , sakai en aku nie ? Yea laa , aku yg ta sehadd nie . Hm , sedih gylaa . Da 5 ary da demam . Huh , da laa next week ada trial . OuchMyMine , cena nie ? Ta ready kodd lagy ngan trial semua . Dok sebok mkan ubat jaa , smpai mulodd pon da jadik pahit tao tak ? Hee , msty egt aku ta posa ken ? HAHA , baekk . Aku ngaku . Lagy pon , skunk ken bulan posa . Ta baek ken tipu-tipu ? Yeah , aku ta posa sbab dktor , mama , ayah aku smua ta bagy posa sbab diaorg suro aku makn ubat . Hm , yaa laa . Aku ken na trial next week . So , depa isao laa nnty jadik papa kaa :DD . Hee  , smlm aku pegy klinik . Na pegy check laa demam aku nie cena . So , dktor kata if aku demam lagy 2 ary . Kena pegy hsptal check darah . Ouch , takodd gylaa nie .


Eyh , tupp tapp tupp tapp . Da 4 bulan aku single , wahhh ~ nie yg best nie ! Haha , sapa kata aku ta bule idop single ? Hesh , bule nah :DD . Kdng-2 , asa happyy jugak bylaa idop single . But sumtimes , jeles bylaa tgokk owg couple-2 nie . Haha , lekk lekk . Yeah , da lama m'nunggu nie . Hesh , bylaa laa mao dpat nie ken ? Hee , sabo sabo ;) mcm ckap Ezham Ezmir yg baru jaa aku kenai masa unl fesbuk ;) tgah m'nunggu , nyanyi laa lagu Aishiteru . M'nunggu sesuatu yg sulit tuk kujalani . Idop sendirian dan sepi tnpa mu , m'nantikan kehadiran diri mu ;) ntah sampai kapan harus ku m'nunggu ;) HAHA , tengss dude . Even baru jaa kenai ngan dya , asa mcm da kenai lama Ouhh . Smpai sini saja okay sayang ? Byebye ;) .
                                                                                                                                           -Nadya .


Sukaa ? Likee jaa :)