♥ My Sayangg ♥

Tuesday 26 July 2011

Presence Of Love :)


Heyy , guys ! Guddnite :) . Guys , why should me feel like this ? I want to be like others . Whose happyy wif their own partners . Hm , maybe dis is all test from Yg Maha Esa . Maybe Dia na uji thap k'sbaran aku mcm mana . But , aku memang sunyi sangadd2x skunk nie . SUNYI gylaa weyh , ta tipu !! Hm , jam pon sudaa m'nunjokk kan pukol 12:32 pagy . Arghh >.< , but mata aku still ta m'nunjokk ken isyarat ngantok . Hm , nie yg na mara nie . Da laa esok mcm2x adea kat skula tuu . Grrr >.< , asa mlas whoa na pegy . Ouh , klao pegy skula . Msty bndaa yg sama jugakk aku nnty dgaq kat mbea2x aku . Hm , apea lagy klao bkan fasal boifie depa masengg2x aa . Grrr >.< , na jugakk berboifie nie . Tapy , arghhh ! Maleh aa na pkir daa . But , aku na mcm mbea2x aku cmua . Adea owg yg owes ada d'samping depa , kongsi kaseh sayang , hangg sama2x , studyy sama2x , and owes sama2x laa . Tapy , hm . Smpai skunk aku ta jmpaa even da dekat 4 bulan sudaa aku single . Ta mcm mbea aku yg laen2x nie . Grrr , diaowg klao break . Dlam s'mnggu dua , msty da dpat boifie baru . Kdng2x , ta smpai s'mnggu dua da dpat daa . Hm , papea jea laa . Yg pnting , mbea2x aku happyy sudaa :) . Rite ? Grr , kuadd smngat nadd . Kuadd laa , lekk aaa derr ^_^ ! Jgn isao laa , aku owes tnggu dan m'nunggu k'hadiran L O V E , mcm d'atas tuu .

Nadd'sMango :)
Sukaa ? Likee jaa :)