♥ My Sayangg ♥

Wednesday 27 July 2011

Reminds Of Past ~ :( !

Heyy , guys ! I'm in MOOD todayy . Aku na nangeh , nangeh , nangeh , nangeh !!! Weyh , aku tnggu hg mcm tongkoi kayu tao ta ? Aku tnggu mcg hg masa aku balek skula lagy . Hg mang text aku , but hg text lmbt . Klao text pon , hg na ta na text jaa . Tapa weyh , aku uke jaa . Aku cuba jugak na text ngan hg even hg mcm na ignore ken aku . Aku ta kesah , tiap2x ary aku buadd centuu weyh . Hg na tao sbab pa aku buadd mcm tuu ? Sbab aku still SAYANG ken hg . Aku tamao da pisah ngan hg , pas incident kytaa meet kat Tesco Tanjong Tokong dat day tuu . Aku cuba na anggap hg mcm KAWAN aku jaa . But , aku ta bule :'( . Aku tatao napa weyh . Aku tao , hg just anggap aku mcm KAWAN hg jugakk . Hm , smlm hg kata hg still dok ada kat skula sbab na siapken pojek seni hg . Hm , hg tao ta isao aku d'buadd nyaa pkir fasal hg . Aku tabule tito , sbab dok pkir ken hg . Aku isao takodd nnty jadik papa kat hg . Aku tana jadik papa kat hg , aku tana hg sakedd even sikedd pon weyh :( . Sbab apa ? Sbab aku SAYANG hg weyh .


Aku still SAYANG hg mcm dulu . Mgkin , hg ta pasan papea kodd . Hm , sokayy laa weyh . Maybe , aku tada jodoh ngan hg . Yeah , da lama aku tnggu hg . But , hg ta muncul2x pon . Aku sudaa mulaa putos asa s'belom jmpaa hg kat Tesco ary tuu . Ngan ta sngaja nyaa , aku t'jmpaa hg . Hg tatao weyh ? Aku asa na nangeh laa laa tuu jugak . Aku tamao daa pisah ngan hg . Aku rindu hg , aku tamao daa k'hilgn hg :( . Yeah , aku tao . Hg pndang aku sbelah mata jaa . Hm , aku pon tatao aa napa aku jadik mcm nie start kytaa TERJUMPA dat day tuu . Sumtimes , aku na t'gelakk pon ada jugak bylaa aku pkir ken fasal hg . OucgMyGucci , aku da cukop kuadd s'belom nie . Aku cuba than pasaan aku supaya aku ta nangeh . But , mlam nie aku pecah rekod sbab hg Capital D . Grrr >.< , sokayy sokayy ! 4 bulan da ta nangeh , mlam nie jaa aku pecah rekodd sat . Hm , da laa weyh . Aku sudaa dpat text ngan hg & dpat calling hg pon , aku da b'syukor sangadd2x weyh :) . Aku happyy bylaa hg ckap #ILOVEYOU kat aku . OuchMyPrada , happyy sygs ! Timaa kasehh Maha Esa , sbab temuken aku balekk ngan Capital D .

P/s : Capital D , hg sala klao hg pkir yg aku cuma anggap hg mcm kawan aku jaa . NOPE ! Aku ta anggap pon hg mcm aku . Hence , aku still SAYANG ken hg cena aku SAYANG hg dulu . Smpai skunk , aku still tnggu hg jaa . Even nnty hg tgokk fesbuk aku if aku adea letak relationship ngan sapa2x , tuu ta b'mksodd aku sudaa ta SAYANG hg daa . Ta eyh , aku still SAYANG hg smpai bylaa2x . But , aku maseh tnggu hg jugakk skunk nie . Capital D , hope hg happyy && mostly important #JANGAN LUPA AKU , uke? Aku SAYANG hg :( .

Sukaa ? Likee jaa :)