♥ My Sayangg ♥

Wednesday, 28 December 2011


Hey , you ! Assalamualaikum . Hee , apa buad tu ? Sehad tak ? Jyeahhh , nadya sehad Alhamdulillah jaa :DD Hey , nadya saja-2 syokk-2 tulis bloggie nie auw ? Haha , tak tahu nak tulis apa laa . Tapi , takpa kan ? Update randomly pun okay jugak ? Tehee xD Hey , nak tahu apa nadya buad nie ? Adesss -,- online , texting , bloggie . Fuhh , 3 in 1 laa . Tapi , sorry auw ? Kyta tak hot macam org laen . Eyh , nak masok tahon baru laa . Eyh , tak ku sangka tak ku duga :DD Cepat kan masa belalu ? So , next year nadya da umo 16 auw ? Satu Enam , hee :P Best auw . Tapi kan kan , nadya tinggi auw . Tinggi nadya 159 . Nadya tak pendek , teheee .


Tahon baru , mesti laa kena azam baru kan ? Hee , sorrryyy sis bro . Nadya tak buad lagi azam nadya laa (; Hee , meyh nadya nak tanya kaka abg adek nadya nie . Azam hampa smua apa ? Hee , buad azam leklok tao ? Hee , Iloveyou ? Whoaaa , Iloveyou sapa tu ? Iloveyou ? Mana mai nie ? Hee , tetiba pulak tekeluar pda mulod nadya nie :D Tapi , takpa kan . Iloveyou kat smua . Heyy , siked jaa laa entry nadya kali nie . Sorry auw ? Nanti nadya update laen auw ? Hee .

Befoe dat , nadya nak mnx maaf kat smua klao-2 nadya ada sala silap kat smua yg tgah membaca nie . Memang bukan hari raya , tapi takpa kan nak mnx maaf ? Hee , takecare auw smua ? Iloveyou Iloveyou Iloveyou :D

Sukaa ? Likee jaa :)